Velkommen!!





tirsdag 14. juni 2011

Snart sommer!!

Det kom visst aldri noko bilete av julepynta hus! Plutseleg gjekk tida for fort, og nå er det alt forsommer (sjølv om det kjennes meir ut som haust).
 Nå skal eg prøva å oppdatera litt meir regelmessig :)
Ein liten forhåndskikk på litt av terrassen vår, som min flinke mann har laga:-)  Huset vårt ligg i ei roleg gate med stor tomt, heile 1234kvm! Sjølve terrassen er på140kvm. Dette bilete har eg teke for ei stund sidan, før eg hadde fått hengt  opp ampelen min. Håpar at dritt vere snart gjer seg slik at eg kan ta bilete av resten av hagen vår. Alt vert liksom finare når sola skin :-)
Grillhytta i bakgrunnen er veldig koseleg å sitte i, på seine kveldar. Denne  har og mannen i huset laga, samt ein stor grill inni., som han har sveisa? saman.  Einaste problemet er at hytta er litt liten, i alle fall til sofaen  som eg hadde (forhands) kjøpt.. :-)  Heldigvis har me så stor terasse at det vart ikkje noko problem:) Førebels er det nokså tomt inni der,, Eg føreslo å laga sofa av euro paller med jul på, dela dei i to, kjøpa madrass og puter.så kan me trilla dei ut ettersom kor me treng sitteplassar..! Mannen i huset syntest at det va noko av det dummaste han hadde høyrt! Hmm..kan eg ikkje forstå! Jaja , eg føreslo og at me (les han) , kunne laga smale benker med bord i midten langs veggen,.Trur den tanken var meir realististisk for han, men fortsatt ikkje heilt overbevist.. .Forslag mottas med takk :-)



4 kommentarer:

  1. Hei Elin!

    Så linken din til bloggen på facebook!
    Så fint dere har det!:)

    Klem fra Linda Kvavik(Bjelland) :)

    SvarSlett
  2. Hei Linda!
    Så gildt,takk:)

    SvarSlett
  3. Så godt du begynnte å skriva litt igjen:) allti jillt å læsa;) me må ud på gjenbruksraid en dag;) helle på å hiva ud adle di mørke møblene i huse nå, he ennå te finge m Wegard på ideen;P
    Ann

    SvarSlett
  4. Hehe ikkje verst at du fekk mæ Wegard på dæ!!:) Jepp, alltid klar for gjenbruksraid!!:)

    SvarSlett