Velkommen!!





onsdag 15. juni 2011

Voksduk...


Kan brukast til så mangt:-) Har ikkje før bilete, men trekket var svart. Eg er ikkje så veldig glad i det svarte, så planen var heile tida å skifte ut trekket då me kjøpte spisebordstolane.
 Ganske imponert av meg sjølve at eg klarte å venta i 4(!!) år før eg gjorde det..Eg stifta trekket bare over det gamle, i tilfelle eg angrer ein vakker dag... sjølv om det er svært tvilsomt! Det var veldig lett, og fort gjordt.

I tillegg kjøpte eg denne flotte duken, som diverre har fått gjennomgå av eitåringen i huset! Derfor noko skrukkete.

Puta måtte eg bare ha. Tenkte eg skulle vera fornuftig så gjekk heim utan ho fyrst. Men eg klarte ikkje gløyma ho, så måtte tilbake to dager etterpå å henta den heim :-)


     Passer perfekt i stolen tykkjer eg :-)
     Alt er kjøpt på Fargerike Halvorsen på Varhaug!

2 kommentarer: