Velkommen!!





lørdag 27. november 2010

Snart jul!!!:)

  Er visst to veker sidan sisst innlegg. Hadde ein plan om å ikkje la det gå meir enn ei veke mellom kvart, men den planen sprakk visst fort gitt! Er ikkje mangel på ting å blogga om, heller andre vegen!  Nå er me snart på veg inn i desember månad, skummelt kor fort tida går..Men desember er etter mi meining desidert den gildaste månaden i året:) Så gildt å baka julakaker, pynta å laga det koseleg til jul!!:)
 På fredag var storebroren i huset med å pynta. Det lysa i augo hans mens han plukka ting opp fra øskja! Iført nissetøffler og nissehue:) Gode minner..
 Dette året har eg vorte innspirert av Pippi til valg av julekalender:) Pippi er helt(innen) her i huset for tida! Ho var favoritten min og då eg var liten, så veldig gildt att mine ungar og liker dei:) Kan framleis mest alle filmane hennar utanatt. Her ein dag sat eg og storebroren i huset og såg Pippis jul. Han var veldig fasinert over treet Pippi hadde i hagen sin, med alle pakkane som hang på det. Då fekk eg ein ide å ta ei grein frå skogen inn i stova og henga alle kalenderpakkane hans på. Stor suksess!! Og eg syntes det var både dekorativt og fin:) Mannen i huset var ikkje like overbevist, men pytt:)
Manglar ein del pakkar endå, men dei kjem. Bilete av julepynta hus kjem snart:)

5 kommentarer:

  1. Så koselig med "pippi-tre" i ståvå :) Du æ så kreative Elin :)

    SvarSlett
  2. Æ så glad for at du he begynnt å blogga, så kan me henta ispirasjon hos hverandre. Du må bli med på konkurransen hos meg. Premien hadde passet deg ypperlig :) Klem

    SvarSlett
  3. Det var en artig vri på julekalender, skikkelig dekorativt ☺ Enig med deg i at tiden går fort, og man må virkelig bestemme seg for å ta seg tid til å kose seg, slik at førjulstiden ikke blir et stress.
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  4. Så jillt å finna bloggen din;-) visste ikkje om andre her på Vigrest som blogge, glede meg t å lesa meir:-)

    Julehilsen fra Agnes

    SvarSlett