Velkommen!!





lørdag 3. september 2011

Lørdags prosjekt:)


Eg har lenge vore på leiting etter ein gammal gyngestol utan å finne den rette. Men nå har eg endeleg funne ein som er akkurat slik eg har vore på utkikk etter. Passe stor og med fine detaljer!
Meg og litlesyster i huset var på Krims og Krams og henta den i dag tidleg:)


Då ho skulle kvila sette eg i gang: Pussa, pussa og pussa! Pussa litt til, vaska den, mala eit strøk med grunning og to med vannbasert maling. Veldig greit med vannbasert, ingen lukt og tørker veldig fort og det passer meg bra:)



Og slik vart resulatet!
 Eg er fornøyd:)
Syner ikkje så godt på biletet, men fargen er lys grå.


Stolen er utrulig god å sitta i!:-)
 Skal innvestera i ein stor skinnfell til å ha oppi etter kvart.
Ser ikkje vekk frå at det kjem til å verta favoritt stolen min framover:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar