Velkommen!!





torsdag 28. oktober 2010

Skjenken kjøpte eg på gjenbruken for 500kr. Den var veldig dårleg vedlikehalden. Fleire lag med maling, og den var flassa av og bulkete,er og små sprekker i den. Eg vaska og pussa litt på den før eg mala den. skifta knotta og pussa med sandpapir rundt i kantane, og andre plassar det vert natuleg slitasje. Små sprekkene i skjenken er bare sjarmerande tykkjer eg:)
 Det var ein gammal mann som hadde hatt skjenken. han døydde då han var 80-90. Han hadde arva den av sine foreldre igjen! Så den er veldig gammal, og det likar eg:) Me har skjenken på gangen.
Er litt overivrig etter å byrja å mala, att eg som regel gløymer å ta før bilete når eg pussar opp ting. Skjerpings!

5 kommentarer:

  1. Så flinke du æ t å få dæ t Elin, ser kjempe flott ud :)

    SvarSlett
  2. Du er skikkelig flink, Elin! kan gjerne hjelpe meg med tips og maling når vi flytter inn:-) Kommer det noen hage bilder etterhvert også eller?

    SvarSlett
  3. Fytti så flinke du æ Elin! Æg æ heilt imponerte.

    SvarSlett
  4. Så møje fint du he Elin! :) du æ jammen goe! Ser ud så dokke he det knall fint heima! kosele at du he fått deg blogg, he lagt te denne i favoritta :)

    SvarSlett
  5. Så jille dåkke æ! Tusen takk!!:) Camilla:Hagebelede kjæme t våren:)
    Så stas at du he lagt bloggen min te i favoritta Lene!

    SvarSlett