Velkommen!!





fredag 12. november 2010

Husk Farsdagen!!


 I morgon skal eg vera med mi kjære syster Vivian og hjelpa til i butikken hennar. Ho driv blomsterbutikk på Vigrestad. Eg gler meg kjempe mykje! Gildt å arbeida litt i permisjonen:)
Kom og kjøp hjå meg folkens:)



 
 Ny toalettrull holder, kjøpt på Krims og Krans:)


"Nytt" servise..Fekk det av mormora til venninna mi Anne Mari.

                                             Så fint!:)


Rame frå Ikea, var opprinneleg svart. Eg har spraymala den og tatt ut glaset.. Hadde i grunnen tenkt å setta spegel i den, men syntes den var fin uten noko og. Har hengt den opp på veggen ved sida av kryssedull veggen i stova, syntes det passa fint, sidan det er liknande kryssedullar i rama.

Skrift på do døra! skulle i utgangspunkte stå toalett men eg hadde ikkje nok bokstavar, så måtte nøya meg med do:) (Då eg ikkje hadde tålmod til å venta til eg hadde kjøpt fleire bokstava) Har skreve på bad døra ,og navnet til ungane på dørene til romet deira. Er veldig lett å skrapa vekk viss ein ombestemmar seg, kjem ikkje merke på døra.

Ha ein fin fredagskveld folkens!!:)

6 kommentarer:

  1. Er så fint med tekst på dører ;))
    Og den ramma er så fin! Ble kjempefin i hvit!

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!

    Her var det mye fint å se, hit kommer jeg tilbake!
    Håper du har en finfin søndag:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  3. det ble fint
    koselig blogg du har

    hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  4. Kjempe fin blogg! Diigger stilen din, keep up the good work;)

    SvarSlett
  5. Hei elin. Liker godt å følge bloggen din! Snart Tid for nytt innlegg?;)

    SvarSlett