Velkommen!!





fredag 12. august 2011

SOL!



Eit av mine mange bed:-)
Litt lite farge i bedet, dei fleste av staudane er avblomstra.
Neste år har eg forhåpentlegvis eit drivhus, og då skal beda vera fulle av sommarbloma:-)











Må tilslutt visa tallerkenhylla som eg fann på loppemarked i Danmark til 75kr! Eg har pussa og mala den..tenkte mi syster Vivian skulle få den. Etterbilete kjem når ho har fått den opp på veggen:-)
Det var utruleg mange gamle fine ting i Danmark, og mykje billegare enn på loppemarked/gjenbruk i Noreg..skulle hatt med tilhenger!! Men veit at det va i alle fall ein som var svært glad for at me har liten bil, og ikkje hadde plass til meir ein den eine hylla:-)


Ha ein fin fredagskveld!

2 kommentarer:

  1. For en nydelig hage du har - jeg vil gjerne se mer ;-)

    SvarSlett