Velkommen!!





fredag 5. august 2011

Hageprosjekt:-)

 Eg har lenge hatt lysst på meir bed i hagen min. Eg tykkjer det er så gildt!! I går fekk eg med meg mannen i huset ut, så eg kunne lufta nokre idear eg hadde. Han vart gira, og ein havltime seinere sat han på minigravaren!:) Eg er veeeldig utolmodig av meg, og alt skulle helst vorte gjordt i går, så det passa meg perfekt!!:)


Har ikkje før bilete, men me har ikkje laga fleire bed  bare utvida dei me har.
 Mellom beda her skal me ha ei sittegruppa.


 
                                     

 

Her skal me legge skifar eller belegningsstein etter kvart. Greit å sleppa å flytta hammocken kvar gong me klyppar plenen. Bilete under viser korleis det var før me byrja grava. Det svarte trekket følgde med. Eg tykkjer det vart litt skarpt mot det kvite, så planen er å byta det ut med eit grått.
                                     

 


Her har me og tenkt å legga skifer eller beleggningsstein, og ha ei sittegruppa. Her er det veldig lunt og godt, noko som er heildt nødvendig på denne forblåste plassen!

Nokre av plantene eg har kjøpt:) To tujar til halv pris, ein søyleosp og tre tujar på stamme. Dei tre på stamme fekk eg til kun 99kr per stk! Veldig fornøyd med handelen min:)
Eg trur det vert bra, gledar meg til å byrja å planta!
Fortsettelse følgjer!:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar