Velkommen!!





søndag 10. juli 2011

Redda frå sankthans bålet!

Eg var så heldig å fekk gå på skattejakt på sankthans bålet hjå ei venninna! Dei hadde rydda ut av ei gammal løa som skal rivast...Fann kjempe mykje fint!

Denne gamle dynamitt kassen får leva vidare som blomekasse:-)


Gamle eplekassar..Det lyser så fint i lykta på kveldane.

Synest dei passa fint oppå trappa på terrassen.

Kjempefin blåmalt stige! Akkurat passe slitt. Passa så godt inn med fargane på terrassen.
Eg har henge opp eit par små lykter til å ha telys i.


Har og ein gammal stol og ein benk  som eg fann på bålet. Bilete kjem forhåpentlegvis i morgon:)

Nå er det endeleg ferie for mannen i huset!! Me feirar med cola, snop og ein god film:-)

Ha ein flott søndagskveld!:)


2 kommentarer:

  1. Oi!! Så mange flotte ting du har fått tak i!! De kassene var jo bare kjempelekre; særlig dynamitt-kassa! Ønsker meg såååå slike kasser; er på utkikk overalt, men har ikke hellet med meg! Hmmm... Kanskje det er for mange bloggere i byen min, som er raskere enn meg? Hihi...

    Veldig koselig på verandaen deres!!

    :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:-) Ja er veeldig fornøyd! Hehe, eg har og leita lenge etter gamle kasser, så gleden var stor då eg fann desse:-)
    Likte foresten kjempegodt fretex benken din!! Eg leita lenge etter ein som var smal nok og ikkje for lang til å ha i gangen, utan hell. Enda opp med ein gammal stol...håpar det dukkar opp ein på eit av mine Fretex besøk:-)

    SvarSlett