Velkommen!!





søndag 24. oktober 2010

Mitt fyrste innlegg!

Eg er litt overinteresert i interiør og oppussing.Syntest det er så gildt å gå på gjenbruk og loppemarked! Finna skattar for så å pussa dei opp..det er terapi, det og riva ugras i beda mine:) Sidan det har vorte ein del møblar å diverse eg har pussa opp, tenkte eg det kunne vera gildt å ha en blogg å dokumentera alt på. Sjå tilbake på, få tips og idear frå (forhåpentlegvis) nokon som gidd å lesa bloggen min:)
Yndlingsmøbelet mitt i heimen for tida er denne gamle stolen:)
Syntest det er sjarmerande med slitte gamle møbler som ikkje blir pussa opp, men får vera i fred.Men kunne aldri hatt alle møblene slik.
Stolen står å prydar i loftstova, med eit gammalt sengeteppe over. Mannen i huset er ikkje like begeistra for stolen min, han rista fælt på hovudet då eg kom drassande inn med den..vell er han vand med at eg kjem heim med mykje gammalt skrot, men pleier alltid å mala og pussa det opp før eg dreg det inn:)
Beklager dårlege bilete! Har tatt bileta med vanleg fotoapparat. Har speilreflekskamera og, må bara finna ut korleis det fungerar:)

4 kommentarer:

  1. Stilig, her skal jeg følge med! :)

    SvarSlett
  2. så kjekt:) jeg følger med! ta gjerne en titt innom min også: www.inspirasjonerogideer.blogspot.com

    Anne:)

    SvarSlett
  3. Meget bra blogging, Elin! Du har det sykt fint, og gir derfor et høyt nivå inspirasjon. I tillegg er det UTROLIG forfriskende å lese blogging på nynorsk, meget bra! Må også si at du skriver på en veldig moro, rett frem- måte. Hvilket gjør at det er veldig festlig å lese, keep it up! Solvor

    SvarSlett